"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 28. november 2010

Mit kalenderlys 2010 :)

Nu er jeg jo ikke den skarpeste angående juledekorationer.. Men derfor laver jeg den/dem selv alligevel.. Mest fordi jeg synes det er hyggeligt, og jeg elsker at lave det hele selv, men hold op hvor er færdiglavede dekorationer da hamrende dyre.. Det bliver det selvfølgelig også i længden når man selv går i krig.... ler, lys, pynt, bånd med mere... Men ja, i år er jeg ok glad for dekorationen. Tog udgangspunkt i hvad jeg godt kan lide ved julen: Sort, sølv, glimmer, kugler og mos... og ja, så skal den helst være enkel! Jamen så er det altså det jeg har lavet:


Og da min yndlingsfarve er grøn, ja så skulle der selvfølgelig også lidt grønne kugler i :) Hvad synes I?? Jeg er egentlig tilfreds :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det flot - det er lige mig :-) Og sikken en dejlig blog. Melder mig til at følge med i dine puslerier - og skal da også være med i din lækre give away! Kig forbi hos mig hvis du har lyst - har en lidt alternativ give away kørende :-)

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  2. En lekkert dekorasjon! Virkelig kreativt. Herlige farger. Nå fikk jeg lyst til å lage dekorasjon også.

    Hilsen Fama

    SvarSlet