"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 25. september 2010

Endnu en krea-person i familien...

I dag har jeg været til min Bedstes 75 års fødselsdag - altså min fars mor. Har ikke kontakt med min far, men med min fars forældre - ja indviklet historie. Dette skal ikke uddybes her... Men pointen med dette indlæg er egentlig gaven, som var fra os børnebørn incl. påhæng + oldebarn. Det var faktisk min mor der kom på den geniale idé til gaven! Hvorfor ikke lave en kurv med alle mulige forskellige stykker stof, tråd, perler, knapper mm.? Ja, fantastisk idé som jeg straks tog til mig. Min Bedste er nemlig også kreativ (endnu et kreativt menneske i min familie). Og Brormand og Stina var også med på den fantastiske idé, en rigtig personlig gave, som jeg egentlig også godt selv kunne tænke mig... For hvem ville ikke gerne modtage sådan en kurv:



En kurv fyldt med kreativt guf... Dog med lidt rødvin, lysestager mm. deri... Men ja, det blev bare til en fantastisk gave, som jeg håber hun bliver super glad for!
Vi kom hjem ved 19-tiden, og smed os direkte på sofaen.. Det har været en hård dag for det psykiske, så nu er min krop og jeg bare sunket dybt ned i sofaen. Manden var på Tanken for at hente guldkarameller til mig, og bagefter satte han New Moon i dvd'en (er bare så vild med den film), så indtil nu har min aften da været andet end psykisk udmattende - ja jeg behøver ikke engang at smile :) Nu vil jeg fortsætte med at slappe af og bare nyde en stille lørdag aften, inden jeg i morgen skal ryste 3 pædagogik-emner ud af ærmet....
See Ya...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar