"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 30. august 2010

Min mor er mit forbillede!

Ja, overskriften siger lidt sig selv...!

Jeg har en fantastisk mor, som jeg ser enormt meget op til... Både på den ene og den anden måde! Hun er en helt fantastisk pædagog og nu en helt fantastisk pædagogisk leder, et stort forbillede for mig der næsten er uddannet pædagog. Derudover er hun en helt aldeles fantastisk mor, hun er så omsorgsgfuld, anerkendende og hjælpsom for mig, også selv om jeg er blevet voksen! Alle har brug for sådan en mor - er glad for hun er min :)



Men ikke nok med det, så er hun saft susme også en knag til det kreative... Ja hvor mon jeg har det fra? :) Her i weekenden var jeg nede hos hende og min lillesøster, hvilket vi kaldte kreativ weekend. Jeg havde min super splinter nye sycomputer med, og så sad vi overfor hinanden og kreerede (noget blev bedre end andet må jeg lige tilføje)! Åh det var godt nok hygge... Og så er det ekstra dejligt at jeg så kan begive mig ud i lidt svære projekter, fordi der jo sidder en prof. lige overfor mig, smart ikke? :)

Nå men frem til det vi fik lavet, eller som min mor fik lavet.. Min Bedstemor fylder 75 år lige om lidt, så min mor synes hun skulle have en lille hjemmekreation fra Sissel til hende. Så hun syede da "lige" en lille fin pung til hende:





Det synes jeg dælme er i orden, at man bare "lige" gør... Det håber jeg virkelig er arveligt sådan noget :) Synes den blev så fin, og glæder mig til at Sissel skal give den til hende...
Ja jeg synes altså at jeg har den sejeste mor i hele verden <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar