"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 24. august 2010

Der fløj en kjole...

What a day....! Ja, var hjemme i går med ondt i halsen og ørerne, det var ikke blevet bedre i dag, men blev nødt til og afsted - midt i alt det eksamensforberedelse! Æjjj, der er bare så mange sedler man skal aflevere, underskrive og dit og dat... Gruppedannelse, foreløbigt emne til bachelor und so weiter, ja, indviklet... Nu har jeg en fridag i morgen!

Dog fik jeg lige færdiggjort en lille Luna-kjole i går... Det føles bare som om at tøjet vælter ud af min nye symaskine, ikke nogen dårlig ting. Er nemlig også ved at opbygge mig et lille lager, som jeg tager frem når jeg skal til diverse markeder, selv om jeg nu hurtigt synes det svinder jævnligt.. Men det er jo kun en go' ting :) Måske man burde hoppe på den der bølge med AMIO? Hmm... Er jeg mon go' nok til det...? Nå videre...

Denne lille retrosag kom der ud af et pudebetræk jeg købte af Julia. Synes den er blevet SÅ sød, og havde egentlig lyst til selv at tage den på, hvilket jo er ret umuligt, når det er en str. 86-92! Og så er det jo heller ingen hemmelighed at jeg elsker brunt stof, og elsker tøj der ser enkelt og unikt ud, evt. med en smule spraglet til :)


Nå men håber også at I kan lide den... Håber den kommer til at sidde på en sød prinsesse engang :)


Nu vil jeg igen daffe ned foran symaskinen... har nemlig en idé til en Give Away i ærmet.. Og man kan altså sagtens sy selv om man er syg :)

2 kommentarer: