"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 16. august 2010

Mine dejlige fund midt i opgaven!

Så er det vidst på tide med en opdatering midt i opgaveskrivningen... Især fordi i går var en helt fantastisk dag. Jeg havde nemlig min debut (hvilket nok er en stor fejl) på Ingerslevs marked... utrolig jeg ikke er havnet der før, når jeg siden min fødsel elsker gammelt ragelse, som = guld for mig. Nå ikke flere undskyldninger... Var oven i købet dernede sammen med Stina & Luna, åh det var dejligt at hygge med dem samtidig med loppefund, ja en herlig dag igå?

Frem til mine 2 fund:

Og her var jeg vidst ikke den eneste, jeg var forbi Julia, der solgte stof, puha havde svært ved at vælge, men elsker jo brunt, så fik dette pudebetræk med hjem... Kære Julia, har du evt. mere af dette??


Nå et helt andet og også rigtig godt fund - hvor jeg mere eller mindre havde julelys i øjnene:

Se denne smukke kande, i retrofarver, den er helt fantastisk for mine øjne:


Og ikke nok med at kanden er unik, så se lige hvad jeg havde i forvejen.... Jeg er SÅ begejstret!

Og fra en begejstring til en ikke begejstring (opgaven, hvis i var i tvivl)... Jeg kan ligeså godt få den færdig, for så kan jeg hoppe ned foran symaskinen, har nemlig fået en bestilling på en taske, og det er jo på sin vis også en slags arbejde, så det må sidestilles med opgaven, hvis ikke endnu vigtigere :)

Hyggehejsa derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar