"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 2. august 2010

Jeg er mere end tilbage :)

.... endelig.....!

Nu skal der sørme opdateres på lidt af hvert! Først det kreative :)

Og nu kommer det vilde... Jeg har jo også lige haft fødselsdag midt i travlheden... (Kommer i næste indlæg). Har fået den vildeste gave... hele familien slog sig sammen - og ud af det, landede dette vidunder/en meget go' ven under mit tag --->

En SYCOMPUTER!!!

En jeg længe har sukket efter, da Klubben ejer hele 2 af den slags... Nu har jeg selv én - og det er ikke til at fatte! Når andre spørger, hvad jeg har fået, og jeg svarer en sycomputer, svarer de: ej det var da en kedelig gave (så kender de mig åbenbart ikke godt nok), nå men herinde ved jeg med sikkerhed at I ved, hvor stor en betydning og værdi det har at få sådan en...

Især når man havde en symaskine fra 60'erne eller lignende... Dog er der intet i vejen med den, der er jo en vis charme ved at den skal have et par slag eller dræberøjne før den virker :) Nu kan jeg nærmest sy med lukkede øjne - og tror der er chance for at tage en powernap undervejs, for den larmer jo slet ikke :)

Kan I høre hvor glad jeg er? For det er faktisk ret svært at beskrive :)

Nå til noget lidt andet... Var i Tyrkiet sammen med kæresten i 2 uger, her fandt jeg den tyrkiske udgave af Stof & Stil. Der var noget helt fantastisk stof til ingen penge... Se her:

Er helt vild med det, især det sidste... Stofferne kostede ca. 15 kr. pr. meter... Det er der vidst ingen steder i DK, der kan hamle op med :)

Derudover var jeg lige forbi en genbrug i dag... Hvilket jeg sørme havde savnet! De sagde os: Det er da længe siden vi har set dig :) Nå ja, man er vel stamkunde! Her fandt jeg dette flotte dynebetræk:

Nu til en anden boldgade... Vil lige vise jer mit nye retro-salt&peber sæt, som jeg anskaffede mig i Tyrkiet - hvordan taler vi ikke om :)

Opdatering af i dag... Min 1. dag som studerende på 7. og sidste semester - fridag (eller opgaveskrivning om man vil)... Genbrug, haven og huset rengjort, det sidste vasketøj vasket, og så kom der 2 søde mennesker med 2 søde hunde forbi med disse flotte roser til mig:

Har nu også lige været i Bilka for at købe disse fede sko til mig selv for mine fødselsdagspenge:

Så er I vidst nogenlunde opdateret derude... Flere indlæg kommer :) Håber I har haft en go' sommer indtil nu...

Frk. Høiriis :)

2 kommentarer:

  1. Uha, den slags stofforretning fandt jeg også i Alanya i April.. Sikke en stofhimmel... Stoffer over alt til INGEN penge..
    Jeg kan næsten gætte mig til, hvordan du har skaffet det der salt-peber sæt - det tror jeg mange af os har prøvet ;)
    Tillykke med fødselsdagen i går og sycomputeren - sikke en skøn gave..

    SvarSlet
  2. Meilhede:
    Ja, det var fuldstændig umuligt at vælge blandt de flotte stoffer - og især fordi det var så billigt, men havde ikke det vilde plads i kufferten, så måtte dog beherske mig - ØV :)
    Og tak for din fødselsdagshilsen, det varmer :)
    Knus Jeanette

    SvarSlet