"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 7. august 2010

Oplys mig?? Inkl. Feriegæster :)

... Jaaa en lidt blandet overskrift... Efter jeg er hjemvendt fra ferien, er jeg slet ikke opdateret angående Give Aways... Så hvis der er nogen, der kan opdatere mig lidt, så er I hjertelig velkomne :)
Nå, dejlig lørdag... Super dejligt vejr - og super meget hygge :) Har nemlig fået feriegæster i går (forældrene skulle en uge til Tyrkiet - om jeg er misundelig?? Gæt selv)... Vil bare lige vise Jer lidt stemningsbilleder - de er jo bare ALT for dejlige...


Som trods alt også sover meget :) Men de er bare de dejligste til at putte/varme en (når det er nødvendigt)...

To prinsesser i haven sammen :)



Victor og Vera er gået i hækken - det er der skyggen er :)

Veras ganster-attitude :)





Mens Victor tager sig endnu en PowernaP i varmen/hækken...

Øhh denne hund er altså IKKE død, selv om det helt sikkert godt kunne ligne... Forslag: 1) Jeg orker ikke at gå, være eller tænke på den varme. 2) Jeg spiller død, så kan det være jeg bliver båret ind, eller der falder guffer ned. 3) Jeg trænger til sol på maven. 4) Øhh... find selv på flere :)

Nu er de i hvert fald gået "døde" her på sofaen... og vi voksne hygger med film og varm kakao.. Jep det er bare rigtig lørdag, og ville ikke bytte den for noget andet :) Håber Jeres har været lige så go'....

1 kommentar: