"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

fredag den 6. august 2010

U$O på min vej...

... Jep ham løb jeg ind i, i går... Altså ikke bare sådan lige pludselig. Vi holdt sommerfest i Klubben, hvor vi havde fået ham til at optræde. Kender jo hans lillesøster, der også går i klubben, så det var helt fantastisk at hilse på ham, når det nu er hendes bror :) Nu er jeg jo ret vild med hans musik ligesom med Johnsons, sååå, for mig var det da helt klart fedt at både se og høre ham live :)

Nå men skulle jo lige have det sædvanlige billede, og det skal I skam heller ikke snydes for (gad vide om I egentlig ikke er ret ligeglade med det?!?)... Nå men jeg deler jo min glæde med Jer her på min blog, så det bliver I altså udsat for :)



2 kommentarer:

  1. Du omgåes jo alle celebs´ene. COOL!
    Jeg synes også han er cool, så det er da lidt blæret at få et billede med ham ;)
    Fed kjole i øvrigt. Den klæder dig!

    SvarSlet
  2. Lise C:
    Ja synes os efterhånden jeg har fået samlet mig nogle billeder... Nogen gange er man heldig at være på det rette sted på det rette tidspunkt :) Det var også fantastisk at hilse på ham, især når han har gået i den ungdomsklub jeg arbejder i... Virkelig herlig personlighed han har :) Ja kjolen fik lige sin debut, der var bare mange der spurgte til den... :)

    Knus Jeanette

    SvarSlet