"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 3. august 2010

Tagget i en leg...

Er blevet tagget i en leg af min helt fantastiske Anne-mus, som snart har føsda :)
Skal svare på en masse spørgsmål, så her kommer de:
Navn: Jeanette Høiriis Bruhn
Blog: frkhoiriis.blogspot.com
Kælenavn: Noller & Nette
Yndlingsfilm: Et frækt tilbud & Ghost
Yndlingsbog: Der er mange, men Hulebjørnens klan & Jordens søjler+Uendelig verden
Yndlingssanger/sangerinde: Avril Lavigne & Natasja
Yndlingsband: Rasmus Seebach
Yndlings tv serie: Beverly Hills selvfølgelig :)
Yndlingsmad: Uuha, den var svær, Koteletter i fad, spareribs & flødekartofler.
Yndlingsblog:
Stina, Anne & Mette osv.
Yndlingsskuespiller/inde: Demi More.
Yndlingsmusik: Har man jo lidt svaret på...
Hobby: Sy, hækle, male, kort sagt at kreere. Fodbold, og selvfølgelig min dejlige kæreste, familie og venner.
Crush/flamme: Ja, det er jo ingen hemmelighed, det er min dejlige kæreste Ulrik aka. Ulle :)
Yndlings årstid: Sommer
Yndlingsfrugt: Jordbær og Honningmelon.
Yndlingsfarve: Limegrøn, rød og sort.
Tøjstil: Elsker baggy-stilen, men er ligeså meget til det tøsede, dog ikke for tøset :)
Stilikon: Har ik rigtig noget
Forbillede: Min mor - hun været igennem så meget, og stadig holdt hovedet højt og været der for os andre.. Dét ser jeg op til!
Fremtidsdrøm: Få mit drømmejob, få hus, børn & vovse med min kære kæreste <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar