"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 6. marts 2010

Dåse, dødt græs og weekendhygge!

Så blev det lørdag... En af de go'e - som de plejer :) Som jeg skrev i mit tidligere indlæg, skulle jeg på genbrugsrundfart... Glædede mig åbenbart så meget, at jeg drømte om det i nat... Hvor jeg fandt SÅ mange fine ting - men ja, det var og blev en drøm! Fandt intet af det jeg virkelig havde drømt om..


Nå, men kom hjem med en enkelt Erik Kold-bøtte i brun - UHHHH det var herligt at se den stå der på hylden og vente på mig. Og den stod bare der og skinnede, tror sørme ikke den er brugt meget... Fik den for en flad 20'er! (Og hvorfor siger man flad 20'er?? Hvad skulle den ellers være?).
Var også lige et smut forbi Bilka, som har FrEaK oUt-dage... fandt lige disse 2 bordlamper til mit krea-bord for en krøllet 50'er pr. stk. Dem måtte jeg da liiiige have med hjem!
Da jeg kom hjem, sad jeg lige i spisestuen og nød solskinnet, der væltede ind af vinduerne... Så slog det mig, at jeg sørme kunne se græsset!!! Nøøj hvor er det bare længe siden... og det ser godt nok os lidt dødt ud! Det ville jeg altså også være, hvis jeg i så mange måneder skulle bære på al den sne! Og mariahønen (sten jeg har malet i sommers) er dukket frem fra sit vinterhi, som bestod af flere meter (ok cm.) sne... Det må være et godt tegn :)

Kæresten og jeg har spist tidlig aftensmad, der bestod af pitabrød - det kunne vi begge lige have :) Nu er der dømt sofa-hygge med varm kakao og hæftning af oldemorsfirkanter! Lav en go aften derude... Mojn :)

P.S. Stadig uden weekend-bad...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar