"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

fredag den 5. marts 2010

Hækleklar og et "par" tasker i bruseren..

Ja, så blev der tid til opdatering igen :) Og jeg har jo vundet i en Give away hos LisbethLys for en gangs skyld var jeg også lidt heldig - Denne skønne hækle/malebog! Og wow hvor er den bare fin... Hmm vil helt sikkert kaste mig ud i et projekt, meeen puuha gad vide om jeg har talenterne til det... Det ser da lidt svært ud :) Jeg er bare helt vild med den grønne kålorm... så det ville jo nok være den første der bliver forsøgt med... :)


En anden sjov situation jeg oplevede i dag (altså vi skal jo have lidt go' karma op til weekenden)... Jeg fik en sms fra min kæreste, mens jeg var på arbejde: "Hvaaa skat, skal du i bad i løbet af weekenden?" Så sidder man lissom der og tænker: Hva hunde har han nu gang i? Og jeg svarer sån tilbage, at det kan jeg da ikke lige svare på, men det skal jeg da formentlig.. Men ville da rigtig gerne vide hvorfor? "Jamen kan jeg ikke lige sætte nogen tasker der indtil mandag så?" Da jeg kommer hjem, møder dette syn mig:

Okaay... NOGEN tasker, sagde du NOGEN tasker??? Rettere 50!!!! Men okay, jeg springer vidst weekendens bad over, for det ville da blive noget af et projekt inden OG efter!!!
Nå, nu vil jeg sætte mig godt til rette med resten af mit x-factor-guf og bare ta' en slapper inden jeg (vel at mærke efter nattesøvn) skal på genbrugsrundfart - glæder mig :)
Lav en go' aften derude.... Mojn

3 kommentarer:

  1. Hi hi hi, der måtte jeg da lige trække lidt på smilebåndet :o)) Der røg det bad ;o) det kræver jo en større indsats før det vil kunne praktiseres :o) Mojn mojn og god weekend.
    Kh Anette

    SvarSlet
  2. hej..

    uha.. Held og lykke med kålormen.. Det skal nok blive et spændende projekt du skal i gang med. Jeg vil holde øje med om den kommer på bloggen...
    Bad, hvem sagde bad? Ellers tak.. skøn kæreste.. håber han holder duften ud.. Du må springe ud i en fransk vask... du ved.. ved håndvasken..

    god weekend til dig, og god jagt.. ved du overhovedet hvad du leder efter?

    LOne

    SvarSlet
  3. Glaphuset:
    Hehe ja weekendens bad = laangt varmt bad, og virkelig bare pleje sig selv... Det orker man jo ikke ligefrem med alle de tasker... :) Mojn til dig os, og go weekend :)

    Lone:
    Hehe tror os det bliver noget af et projekt med den kålorm, ved ikke engang hvordan jeg skal starte... Jøses! Men kan love dig for den kommer på bloggen, hvis den på nogen måde minder om en kålorm :) Og ja, håber også kæresten kan holde min duft ud, ellers må det jo være ham, der flytter taskerne ;)
    Jeg leder sådan set efter lidt af hvert.. Mest Erik Kold-bøtter og sjove retroting i orange/brune eller grønne farver... :) Uha det er bare svært at opdrive, da jeg jo nok ikke er ene om søgningen af disse skønne ting :) Os go weekend til dig :)

    SvarSlet