"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 2. marts 2010

Pink Pølle-hund & Prinsesse...

Tid til opdatering... Selv om der nu ikke liiiiige er så meget at opdatere omkring... Men da jeg i lørdags var forbi Genbrug, sagde jeg, at jeg ikke kom hjem med noget - Jeg tilstår = Jeg løg!!! Jeg kom faktisk hjem med denne søde lyserøde hæklede pølsehund... Ved egentlig ikke hva jeg skal med den, men kunne bare ikke lade den stå - især fordi den kostede en 10'er! Og så er der også nogle fede detaljer, man nærmest ikke kan se med det blotte øje, fordi det formentlig er hæklet med hæklenål str. 1... Grunden til at jeg heller ikke kunne lade den stå var tanken om hvor stort et håndværk det har været (og ikke mindst tid) at lave hunden... Den står nu på vores trappe og holder øje med os :) Min kærestes kommentar: "Nå, troede ikke vi måtte have hund i lejligheden..." Hehe det har vi så nu - håber bare snart det bliver en levende en af slagsen!


Det sidste jeg lige vil berette om er den tunika jeg nævnte i et tidligere indlæg, som var syet til Ulles søde niece... Hun var jo lidt en prøvekanin, for har aldrig kastet mig ud i større str. børnetøj end Luna-str... Men se lige denne her søde prinsesse (og jeg er ret stolt)...


Den passer perfekt, og hun (og moderen) blev super glad for den... Puuha, test bestået :)

Ha' en dejlig aften... Det vil jeg i hvert fald... Efter at have hentet den kop varm kakao jeg lavede for ca. 2 timer siden - troede ikke det var muligt for mig at glemme kakao :)

P.S. Vågnede i går op til at kunne ane græsset ude i haven - i dag var det så slut - øv for sne :(

2 kommentarer:

  1. Sød lille hund du er kommet hjem med. Og så til en 10 kr. Sikke et arbejde for så lidt.

    Den kan du da godt indrømme du er kommet hjem med.

    Held og lykke med de næste kup..

    Lone

    SvarSlet
  2. Hehe ja havde da glemt alt om at den var kommet med hjem, så havde da nær glemt at fremvise den... Synes os den er vildt sød :)

    SvarSlet