"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 27. februar 2010

Afsluttede projekter og gaver sendt afsted :)

Det har været en dejlig dag... En dejlig dag kan have forskellige difinitioner afhængig, hvem det er man spørger - logisk nok for vi er jo alle forskellige! En dejlig dag for mig er:

Jeg gik ret sent i seng, havde hygget mig hos Stina, Brormand & Luna, og var tanket op af energi, overskud og kærlighed... Det skulle jeg jo udnytte, hvilket endte med som i forrige indlæg at jeg kom ret sent under dynen :) Det der er det dejlige er, at sove længe! Jeg elsker det, ikke fordi jeg er dårlig til at kom op om morgenen, nej, jeg elsker bare at putte under min varme dejlige dyne sammen med min helt fantastiske uundværlige trykaflastende pude...

Da stod op tog jeg på min sædvanlige genbrugsrundfart, kom dog ikke hjem med noget, hvilket jeg plejer - der var ikke det store at komme efter... Men dagen skulle stå på alt det kreative, og har fået nogle af mine (mange) projekter færdige...


Fik lavet den sidste æble-kopskåner-dimsedut, så de er klar til at blive sendt til Stinas mor som tak for lån af sommerhus :) Har også lavet det lille røde æble færdig, så tunikaen/kjolen er klar til at blive sendt til Sjælland til Emma :) Og Uglefætteren var jo lavet, han er dog gjort klar til afrejse :)


Så disse fine gaver - indpakket i mine yndlingsfarver - er blevet sendt afsted her til aften...

Nu sidder jeg i sofaen med tæppe på, varm kakao, boller og en go' bog.... Det ER en dejlig dag i dag :) Ville dog gerne have undværet at symaskinen syede forkert (for det var jo ikke mig eller min skyld) et meget langt stykke på mine bukser :( Håber I har haft en dag i samme kategori... Ellers så lav dagen i morgen til en dejlig en af slagsen... Seee U...

3 kommentarer:

  1. Faldt lige over dig... Dejlig blog du har her.. skønne ting du laver..

    Kender det godt.. Har selv lige været på posthuset i et par dage, med give away og byttepakker.. Man kan jo blive helt afhænig af det..

    Du er velkommen til at tjekke min give away ud..

    Lone

    SvarSlet
  2. Ha en go uge søde dig :)
    Skal jo til eksamen torsdag og er ved at ski i æ baus :) Naturfag :/
    Anyway sys det er fantastisk så krestiv du er .. :) elsker dine ting og påfund <3

    SvarSlet
  3. I lige måde søde dig :) Og du ka tro jeg krydser fingre for dig torsdag, og bar roli du ska nok klar det - jeg tror på dig!
    Og tak for dine søde ord, det varmer rigtig meget... :) Og når du roser mig så meget ender det jo me at du blir "udsat" for nogen a mine påfund :)

    SvarSlet