"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 21. februar 2010

... Ej det var nedern, havde liiiige lavet indlægget færdig og trykker udgiv, så fucker internettet op.... ARRRRGGG!!! Nå jamen der er go karma her hos mig i dag på en søndag, så jeg prøver da bare lige igen :)

Der er sket en del her hos mig... Er blandt andet gået fra at være "hel" blondine til at være "halv" blondine (vi snakker hårfarve - ikke hjerneceller)! Satte min mor i sving med plastichansker og diverse ting for at farve mit hår... Ihhh jeg er noget så tilfreds... Nogen gange bliver jeg bare skør over at der ikke sker noget med garnet, så nu skulle det være :)

Har også været et smut forbi Haderslev... Og det var sørme dejligt!! Både pga. familiebesøg men også pga. det jeg fik med derfra...! Min mor havde disse retrobakker og en bestikbakke til mig, som de ville smide ud på hendes arbejde - godt hun liiiige tænkte på mig der.... Aner dog ikke hvad de skal bruges til pt., så har du nogen idéer, ville jeg være glad for at modtage dem??? :)





Derudover havde min mor en pose til mig med diverse krea-tilbehør i... Skråbånd, pyntebånd, knapper, elastik, blonder og en masse andet... Wow det føles jo som at få en pose guld :) Det kan man i hvert fald ikke sige nej til :) Tusind tak min søde dejlige mor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar