"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 15. februar 2010

Dårlig karma på en mandag!

Okay, det er da bare RIGTIG mandag her hos mig i dag! Ved ikke om det er mig, der har trådt i en ordentlig portion uheld, eller om det bare skal være sådan ind imellem...
Har jo fri hver mandag fra praktikstedet, ingen problemer der... Men havde så sagt ja til at være vikar i sfo'en i dag, hvilket egentlig var underligt, der er jo vinterferie, og der mangler der i hvert fald ikke vikarer... Nå men det hele starter med, at jeg bliver vækket af pakkeposten kl. 9.30...IHHH... Hader at blive vækket af andet end mit vækkeur! (Men han havde jo en fantastisk bogpakke til mig)... Nå under dynen igen! Op en time efter... Over i sfo'en 11.30 for at få at vide jeg ikke skal være vikar....IHHH... Nå hjem igen! Var 2tal udmattet, hopper derfor på sofaen under tæppet... har måske sovet 20 min. da det ringer på døren...IHHHH.... Åbner... "Hov jeg er vidst gået forkert... ARRRRRR!!!! La' mig nu sove maaaaan....

5 kommentarer:

  1. hihihi sidder og griner for mig selv for ku lige se dig i situationen :D især der til sidst "hov jeg er gået forkert " :) Så tænker man bar AAARRGGHH! Åh ja håber ik nogen kommer og belemre dig mere i dag..Hvornår er Ulle hjemme fra skiferie? Hyg dig søde.. Og vi skal finde en weekend jeg kan kom op til dig <3

    SvarSlet
  2. Hov hov det var ikke meningen der skulle grines :) Men der er dog ikke flere der er gået forkert eller hvad der ellers kunne ske - heldigvis :) Ulle kommer først hjem i weekenden te KBH, men først mandag eller tirsdag til Århus :( Synes os helt sikkert vi skal finde en weekend, synes os der begynder at være plads i kalenderen igen:) Kommer li et smut hjem lørdag tror jeg, men kun lige te noget føsda... <3

    SvarSlet
  3. ÅH nej sikken dog en rigtig træls dag!
    Så kan det da kun blive en rigtig fantastisk og dejlig dag i morgen :) Håber du er hoppet under tæppet igen!
    Kærligst Heidi :)

    SvarSlet
  4. Ja virkelig træls dag... Så satser os på en virklig go dag i morgen (det kan da forhåbentlig ikke blive værre end i dag)... Har og været forbi symaskinen inden jeg susede under tæppet med varm kakao :)

    SvarSlet
  5. HEJ
    Finder du dig selv i en smule problemer med ubetalte regninger og ved ikke hvilken vej at gå eller hvor du skal vende? Hvad med at finde et velrenommeret gældskonsolideringsfirma, der kan hjælpe dig med at reducere månedlig afdrag, så du vil have overkommelige tilbagebetalingsmuligheder samt plads til at trække vejret, når det kommer til slutningen af ​​måneden og regninger skal betalt? ®Capital Managements Inc ™ https://capitalmanage-inc.com/ er løsningen på din finansielle ulykke. Vi tilbyder alle former for lån, der spænder fra $5,000.00 til $533.000.000.00USD med en lav rente på 2% og lånets varighed på 1 til 35 år for at betale lånet sikkert og usikret. Vores lån er godt forsikrede for maksimal sikkerhed er vores prioritet, vores førende mål er at hjælpe dig med at få de tjenester, du fortjener, vores program er den hurtigste måde at få det, du har brug for i et snap. Venligst reducere dine betalinger for at lette belastningen på dine månedlige udgifter ved at kontakte os på følgende WhatsApp:+19292227023 Email drbenjaminfinance@gmail.com

    Lån tilbyder advarsel til alle! Er du økonomisk ned, og du har brug for en presserende kredit / finansiel bistand? Eller har du brug for et lån til at starte / øge din virksomhed eller købe dit drømmehus. Få din instant lån godkendelse 100% garanteret i dag uanset din kredit score. drbenjaminfinance@gmail.com
    Capital Managements Inc hjemmeside: https://capitalmanage-inc.com/

    SvarSlet