"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

onsdag den 17. februar 2010

Nye malerier til Mormor...

Har for nogen år siden malet nogle malerier til min Mormor til hendes soveværelse... Sidst jeg var på besøg hos hende tænkte jeg hvordan jeg nogensinde kunne male noget så grimt?? (Synes jo det var flot den gang)... Men man ændrer sig jo hele tiden, hvilket jo er godt nok, for så bliver man da ikke arbejdsløs krea-mæssigt i hvert fald :) Vil ikke vise jer før-billederne, for det er for pinligt, men vil dog gerne vise de nymalede billeder, som er en smule pænere... eller mere :) Farverne har min Mormor selv valgt, jeg ville jo have puttet nogen pangfarver på, meeen uuuuha det bliver aaaalt for vildt, når det nu er til deres soveværelse... Altså måtte jeg holde mig til de grå/brunlige farver...






Ingen kommentarer:

Send en kommentar