"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 16. februar 2010

Elvis er genopstået...

... i hvert fald her hos mig for tiden :) Har fået et lille "feriebarn" i denne uge... Et fint lille marsvin, der som sagt hedder Elvis... Det er mit "reservebarn," der er på ferie i de varme lande (forstår man jo egentlig godt)... Og så var jeg så heldig at få lov at passe den lille trold - heldigt for mig, når jeg jo elsker dyr :)




Har da heldigvis os haft tid til at være lidt kreativ i weekenden (samtidig med at skulle lave den skide målformulering)... Det blev til 2 grimme dukker til mine 2 kusiner, Signe & Laura (derfor bogstaverne), og en enkel uglepude til en alt for sød lille pige jeg holder meget af - nævner ingen navne, for tror sørme hun følger med herinde :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar