"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 7. februar 2010

Man tror ikke sine egne øjne..

...Næ jeg gjorde i hvert fald ikke! Så hende Frau Weber's give away - Ja så måtte jeg spærre øjnene op, OG finde brillerne frem! Tjek lige hendes give away... 10 METER RETRO-TAPET (og jeg skriver ikke forkert - heller ingen stavefejl)... 10 meter tapet udlodder hun, og det VIL jeg vinde... Skynd Jer ind på hendes side og vær med! Hun trækker vinderen d. 24. februar... Og det bliver selvfølgelig (forhåbentlig) mig :)


5 kommentarer:

  1. Hej Line
    Tusinde tusinde tak for din fine kjole.. unskyld jeg ikke har fået skrevet til dig noget før.. jeg har simpelthen været noget så distræt :-)
    Den er bare så fin, du kan tro jeg bliver glad for den, når det kan passe Ida.. Stort kram fra C

    SvarSlet
  2. Har dog li en rettelse, hedder Jeanette :) Nå men er super glad for du blev glad for kjolen... Håber du ligger billeder på bloggen, når prinsessen kan passe den :)
    Knus Jeanette

    SvarSlet
  3. Ej det må du undskylde.. det med navnet.. jeg kan godt se nu, at jeg fangede det forkert på dit kort.. tilgiv mig :-) Jeg lover at flashe kjolen på bloggen, når Ida kan passe den.. Promise.. kram fra C

    SvarSlet
  4. Hehe det gør ik noget, man ka jo altid lave et navneskift :) Lyder godt med at flashe kjolen, tror i hvert fald helt sikkert den vil klæde din dejlige datter... :)
    Knus

    SvarSlet
  5. HEJ
    Finder du dig selv i en smule problemer med ubetalte regninger og ved ikke hvilken vej at gå eller hvor du skal vende? Hvad med at finde et velrenommeret gældskonsolideringsfirma, der kan hjælpe dig med at reducere månedlig afdrag, så du vil have overkommelige tilbagebetalingsmuligheder samt plads til at trække vejret, når det kommer til slutningen af ​​måneden og regninger skal betalt? ®Capital Managements Inc ™ https://capitalmanage-inc.com/ er løsningen på din finansielle ulykke. Vi tilbyder alle former for lån, der spænder fra $5,000.00 til $533.000.000.00USD med en lav rente på 2% og lånets varighed på 1 til 35 år for at betale lånet sikkert og usikret. Vores lån er godt forsikrede for maksimal sikkerhed er vores prioritet, vores førende mål er at hjælpe dig med at få de tjenester, du fortjener, vores program er den hurtigste måde at få det, du har brug for i et snap. Venligst reducere dine betalinger for at lette belastningen på dine månedlige udgifter ved at kontakte os på følgende WhatsApp:+19292227023 Email drbenjaminfinance@gmail.com

    Lån tilbyder advarsel til alle! Er du økonomisk ned, og du har brug for en presserende kredit / finansiel bistand? Eller har du brug for et lån til at starte / øge din virksomhed eller købe dit drømmehus. Få din instant lån godkendelse 100% garanteret i dag uanset din kredit score. drbenjaminfinance@gmail.com
    Capital Managements Inc hjemmeside: https://capitalmanage-inc.com/

    SvarSlet