"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 27. februar 2010

Stemning (var go indtil 8210 røg ud)..

Er i gang med et sy-projekt i klubben med nogle tøser... Vi syr tasker, lige som Uglefætteren... Der blev også lige tid til en til mig selv :) Synes det nye stof fra Stof & Stil er SUUUPER fedt, sååå det blev altså til min nye taske :)


Derudover har jeg også været i sving med at sy nogle bukser, som på det første billede herunder... Mangler kun linningen, som driller, sååå det må ordnes i morgen :)


Har været til middag hos Stina, Brormand & Luna - uha det var godt, super go pizza og frugtsalat med råcreme til dessert... Og til PS.- dessert chips, chokolade og kyskager... Ja ja der manglede simpelthen ikke noget... Og mætte blev vi gujøme :)


Også lige et billede af æblestof jeg har fået af Luna (incl. familie), ford hun har fået en kjole af mig... Uhhha, det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg elsker æbler - især på stof, så jeg blev bare afsindig glad... 1000 tak :)


Kan I have en go' aften... Nååå ups, kl. er 01.22, I må ha' en go' nat så :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar