"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 1. februar 2010

Mandagsfri, lægebesøg, Luna-hygge & dias der virker!

Det er d. 1. februar - dagen hvor mit 3. og sidste praktikforløb startede! Dog ikke helt, for mit arbejdsskema siger, at jeg har fri hver mandag - og det klager jeg ikke over :) Dagen skulle dog bruges på noget så kedeligt som lægebesøg.. Har nu været syg i 2½ uge, og det er da liiige rigelig. Citat fra min Mormor: "Naj det var da o grov, nå må då se og kom astej te dokte. Vi må håb det e æ lungebetændels li som sidst gong!" (Oversættelse: Nej det var da helt vildt, nu må du se og kom til lægens. Vi må ikke håbe det er lungebetændelse igen.) Fik så en akut tid, som de kaldte det - men min rigtige læge er faldet udenfor på sne og is og har brækket benet, så det var en vikar - ihhhh.... Nå men status var, at der var noget irritation/betændelse på mine bronkier, og det ville gå væk af sig selv, tak skæbne ja, det tager sin tid. Og ikke nok med det - "Ja, det kan godt tage et par uger mere da" - var lægens svar! WHAT?? Nå jamen jeg skranter da bar videre - især når jeg skal starte i morgen i praktik - herligt!

Ikke mere sygdom... Skulle passe Luna her til aften, da Lunas forældre skulle til noget fødselsdag. Nøøj vi har bare hygget og hun ligger nu trygt og sover efter at være blevet nusset i søvn af faster :) (Kan I høre hvor meget jeg nyder det???)


Har jo i et par dage prøvet at få et dias på min blog, og det er ikke ligefrem gået så godt... Men med stor hjælp fra Louise, ja så er det endelig lykkes mig - Er SÅ stolt, og må snart høre under kategorien: COMPUTER-HAJ :) 1000 tak for hjælpen Louise!


Nå lige til dagens højdepunkt, eller optur... Har sørme fået gaver igen idag af Stina, Brormand & Luna.. Denne gang som tak for at have passet Luna hver mandag det sidste halve år. Ihhh det skal de ikke, for jeg gør det gerne... Men for hunne nogen gaver! Kan deaværre kun vise Jer den ene, da den anden er havnet i soveværelset, hvor Luna sover. Jeg fik GUJØME kokeshi-dukker - 2. stk. (lilla+lyserød) - Dem me sløjferne, som jeg bare har savlet over længe, og som jeg håbede på at vinde hos Rakel. Jamen det er jo helt vildt... Jublede som et lille barn... Og kan slet ikke finde ud af hvor de skal stå, måske de kommer til at ligge mellem Ulle og jeg i nat :) Pt. står de ved siden af mine yndlingslysestager... Den anden gave var med kommentaren: Faster skal være lækker når hun skal starte i praktik! Hmmm... spændende... Det var GUJØME, (forsøger ihærdigt at stoppe med at bande - derfor underlige ord) et homemade halstørklæde at Stina hende selv, aka. Krudtuglens mor... Ja jeg viser billeder i morgen :) Flotte lilla farver, lige mine farver, wow den får sin debut i morgen :)

Som man kan se på billederne lavede vi lækker Svensk pølseret, mens Luna og Ulle hang ud på sofaen med rosiner og Teletubbies :) Man kan også se Lunas weekendseng slået op, hvilket beviser at der jo ER plads i vores lejlighed til en lille bebs :) Og de sidste billeder, de fine dukker... Jeg elsker dem :)

Kan I alle ha' en dejlig aften derude? Det vil jeg nemlig :) Mojn fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar