"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

fredag den 26. februar 2010

Vinderen til Uglefætteren er fundet :)

.... så blev vinderen fundet :)
Inden jeg afslører det, vil jeg lige sige tusind tak fordi så mange ville hjælpe mig til at finde et hjem til Uglefætteren. Det varmer langt langt inde, jeg sværger! :)

Trækningen blev lidt anderledes denne gang, da jeg for tiden ikke ligefrem svømmer i tid... Men lavede en lang lang liste med tal ud for jeres navne, og så fik min heldige brormand lov til at vælge nummeret... Ergo heller ikke lige nogen billeder...

MEN vinderen blev...... Trommehvirvel og bølge....


BARBARA med bloggen: Barbaras syslerier :)
Rigtig mange gange tillykke til Barbara... Send mig en mail på: jeanette.bruhn@jubii.dk, så flyver Uglefætteren fluks hjem til dig :)

2 kommentarer: