"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 7. februar 2010

Puuha.. Endelig weekend :)

Ja den var længe ventet... Startede i praktik i tirsdags, i en fritids- og ungdomsklub - og startede ud med en vagt fra 12.45-22.15, puuha en lang dag, meen på den gode måde :) Synes det var fedt at være der fra de åbnede til de lukkede, så oplevede jeg en hel hverdag i klubben... Og så var jeg bare helt fyldt op af alle mulige indtryk på den ene og på den anden måde, der hjernen har bare været på 3000 omdrejninger de sidste dage! For ikke at nævne i går.. Jeg var til et fantastisk arrangement - Pigefestival nede ved Gellerupscenen... Alle piger i Danmark i alderen 13-20 år (tror jeg nok) var inviteret... Så fed en idé, med forskellige workshops, optræden på scenen, bands og så videre... Her ser I lige mit navneskilt, synes det er lidt sjovt, fordi min søde veninde Karen oversatte mit til arabisk :)

Kunne dog ikke være med hele dagen, da jeg skulle ud og passe de 2 dejligste unger - Freja & Alfred, på 3 og 5 år :)



Der er ingen tvivl om, at jeg ELSKER børnetegninger! Og det var noget vi brugte tid på i går.. Freja tegnede tegninger til mig, som vi så skulle farvelægge :) Så det skal I i hvert fald ikke snydes for, synes de er helt fantastiske.. Kunstneren selv er på sidste billede med hendes nye pelsvest, som hun stolt viste frem :)


Det sidste jeg lige vil vise Jer er en taske, som jeg har forsøgt at sy, da jeg lige ville øve mig lidt inden, jeg kastede pigerne i klubben ud i det... Man skal jo helst vide lidt på forhånd, og er jo ikke liiige den bedste syerske :)


Mangler dog lige skråbånd som lige skal indkøbes i morgen - endnu en god grund til at tage i Stof & Stil igen i morgen, var der nemlig også i dag hi hi... Så det endelige "værk" kommer i morgen :) Kan I alle have en fantastisk aften derude - og god start på en ny uge... Mojn :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar