"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 13. februar 2010

Vundet give away og ugentlig genbrugsrundfart :)

I går var der en fin lille pakke i min postkasse... Det var godt nok ikke nemt at komme til postkassen, fordi al sneen på en mærkelig måde er skrabet liiiiiige hen foran den.. Når man så står i snedriven (med klip-klapper, for man skulle jo bare lige i postkassen), ja så opdager man at den er frossen, altså nøglehullet, arrrrr for hunde... ind efter varmt vand, op i snedriven igen, kast vand på postkassen, og så kom den lille pakke i mine hænder fra Lisa :)





Derudover var jeg lige ude på det grønne lyn (min cykel) for at suse i genbrugsbutikker... Var mega opsat på at slæbe en masse med hjem - meen der gjorde jeg desværre ikke! Fandt "kun" denne lille jordbærskåls-dims, kunne ikke stå for den, og så minder den mig om sol og sommer, så den måtte med hjem til kun 15 kr. :) Var også lige i fakta, hvor jeg fandt gavebånd i mine 2 yndlingsfarver :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar