"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 22. februar 2010

På jagt i eget hjem...

Så sneede man inde... eller så godt som... Der var sne op til vinduet ved vores dør, dvs. lidt over en halv meter...! Da døren jo åbnes indad, ville det jo falde ind, hvis jeg åbnede... Sååå mig ud af terrassedøren og om og fjerne sneen foran døren. Det tog sin tid, og da jeg 20 min. efter ville forsøge at komme i skole, ja så så det ud som om jeg aldrig havde fjernet sneen!!! Det var pga. at sneen fygede (føg - aner ikke hvad det hedder) som en gal... Så skolen opgav jeg (skulle kun afsted 3 timer)...

Dette fik mig så til at gå på jagt i mit eget hjem... Altså med kameraet! Prøvede at blitze alle mine grønne og røde ting som er blevet plantet rundt omkring i lejligheden - har altså en stor svaghed for de 2 farver :)

Men sådan så det ud ---->










4 kommentarer:

  1. Hejsa. Kan se at du også er helt vild med svampe i alle afskygninger, ligesom alle os andre (hvorfor mon egentlig det??). Hvor er de perle-svampe fine og hvor får man fingrene i den små svampe-lysestager?
    KH Mia

    SvarSlet
  2. Hejsa Mia :)
    Jep er fuldstændig vild med svampe.. Tror en af grundene for mig er at den er så enkel i sit udseende og farve (og så er den rød)... Svampe-lysestagerne har jeg selv lavet, nogle i almindelig dekorationsler og andre i selvhærdende ler. Har også både lavet dem med juletræslys (som på billedet) og med store almindelige lys :)
    Knus Jeanette

    SvarSlet
  3. Hej Jeanette...uha lækre ting og sager du viser os:-) Jeg har tagget dig i en lille leg. Kig forbi min blog. Jeg håber du vil lege med, du skal skrive om dig selv vha. ABC. Valget faldt på dig, fordi du har gang i 1000 vis af projekter (elsker at læse om det) og fordi jeg gerne vil lære dig lidt bedre at kende :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Hej Mette :)
    Tak for dine søde ord :) Og tak fordi du taggede mig... Jeg vil meget gerne være med, så det kommer på bloggen en af dagene :) Er glad for du valgte mig - og forresten så vil jeg også rigtig gerne lære dig bedre at kende :)
    Knus Jeanette

    SvarSlet