"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 27. marts 2010

Stadig på svampe...

Nogen dage siden jeg sidst skrev, men er dog stadig i live - hvad andet kan man være i dette dejlige solskinvejr det har været de sidste dage? Jeg nyder det fuldt ud... Og kan mærke mig selv smile endnu mere end jeg plejer :)
Og når man er glad, ja så har man også mere overskud, og ja, det medfører så, at man får mere fra hånden :) Jeg er nemlig blevet færdig med mit projekt "Krea-bord"... Har nu fået købt kurve (10 stk. som jeg alle havde med på cyklen, incl. styrt UDEN hjelm!), og fået ryddet op og sat på plads... Er bare SÅ tilfreds med mit lille hjørne, hvor jeg bare elsker at sidde! Og det bedste er, at man bare har symaskinen stående fremme.. DET er luksus for mig... :)




Har også været på min sædvanlige genbrugsrundfart i dag - ÅHHH det var godt! Min kæreste sagde: "Jamen har du ikke lige været i de butikker?" Øhh jo, men der kommer jo hele tiden nye sager... Det håbede jeg i hvert fald - og mit håb må have virket, for kom da hjem med noget i dag :)


Kom igen i dag hjem med en Erik Kold bøtte - helt perfekt! Shit mit hjerte bankede, da jeg kom ind og så en dame med den i hånden... Heldigvis stillede hun den på hylden igen, og så tog jeg sørme løbeskoene på og spænede hen og tog den! Det føltes faktisk som at score det afgørende mål i en meget vigtig fodboldkamp.... Stor glæde og lettelse :)
Fik også noget stof med hjem - hele den orange kurv med stofrester til 20 kr. Og købte det fordi jeg var helt vild med det stof nederst til venstre - lidt retro-agtig, om det er, aner jeg ikke... men har allerede et projekt i tankerne :)
Derudover fandt jeg også noget besynderlig fedt svampestof... og nu er det jo ikke noget nyt at jeg har været vild med svampe og stadig er det, så det kom også med mig hjem for en 10'er, og tror det er omkring en meter... Jeg er bare glad for mine fund :)

I aften står den på X-Factor finale med tilhørende guf - også til hunden :) Ka' I lav' en go' aften derude... I morgen står den på SønderjyskE - Brøndby... Uhhhh det bliver godt!! Mojn..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar