"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 14. marts 2010

Tid til ny Give away....

... lige her hos Frk. Høiriis :) Denne gang igen uden grund, men bare fordi...
Jeg har kaldt den for Mor-Barn Give away... Nemlig fordi vinderen vinder både en præmie til sig selv, men også til sit afkom :)


Det er nemlig en taske til mor og en taske til barn... Så kan i se lidt smarte ud sammen, når i skal på shopping :)
Reglerne må vi hellere lige få skrevet ned også, selv om der ingen ændring er der:
* 1 lod for en kommentar.
* 2 lodder for kommentar + fast læser.
* 3 lodder for kommentar + fast læser + link på din blog/hjemmeside (lån gerne billede).
Skriv hvor mange lodder du deltager med, og så trækker jeg en vinder d. 24. marts :)

Da det ikke er så nemt at se taskerne på billederne, vil jeg lige gå lidt i detaljer :)



Børnetasken kan vendes, derfor har jeg taget billeder af begge sider... Den måler ca. 40x40 cm. Den ene side sort/hvid-stribet med en lille fin lomme... Den anden side er lyserødt/hvidt retrostof (håber man nogenlunde kan se det på billedet). Her er også en lille lomme... Retrostoffet stammer fra en meget meget gammel dug, som jeg har fået af min Bedste.




Så til voksentasken (kan også vendes)... der har lidt historie med sig! Den måler ca. 55x55 cm. Dette retrostof er (vidst nok) fra noget sengetøj, som jeg også har fået af min Bedste. Dette stof er meget meget gammelt, og ret tyndt og slidt, men det er jo det jeg synes er fedt... Og efter min Bedste ikke længere gad bruge det til sengetøj (fordi det var noget gammel skrammel med hæslige farver), ja så blev det brugt til at dække møbler og lignende, der ikke måtte "bleges" af solen... (synes da hellere møblerne skulle bleges end dette fede stof).. Nå men denne "blegning" bære stoffet en smule præg af på den ene side, som jeg personligt synes ser super flot ud :) Har også lige sat en hæklet oldemorsfirkant på og noget blondebånd (eller hvad det nu kaldes)...


På den anden side af voksentasken har jeg sat noget nyt stof (Stof & Stil), der er en smule robust, da retrostoffet er tyndt.. Det styrker tasken en smule mere :) På denne side er den meget enkel i brunmønstret stof og med en lille hæklet lomme :)
Håber I vil lege med... For så bliver jeg glad :)

32 kommentarer:

  1. Jeg vil da absolut gerne være med;o)
    Fiks detalje med den lomme.
    Lægger 3 lodder.
    Julie

    SvarSlet
  2. Hvor er du altså bare gavmild igen...!
    Deltager selvfølgelig igen med 3 lodder!
    Skønne skønne tasker, som Malou og jeg vil elske!
    Mange kærlige hilsner
    Heidi

    SvarSlet
  3. Hvor sødt med mor og barn give away!! God ide! Jeg vil meget gerne være med! 3 lodder til mig!

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 3 lodder, det er da nogle rigtig lækre tasker:-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine ;o)
    Jeg smider straks 2 lodder.

    SvarSlet
  6. Rigtig fed - jeg vil meget gerne være med og dem må jeg da helt sikkert vinde.
    2 lodder til mig
    Mette

    SvarSlet
  7. HVor er de bare for fine!!!!
    Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder :D
    Kh.Lise

    SvarSlet
  8. Meget fine tasker især voksentasken og farver synes jeg er skønne:-) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Har iøvrigt også en lille give away, hvis du skulle have lyst:-)

    SvarSlet
  9. Nej hvor er de flotte...jeg melder mig straks som fast læser, linker og er med på 3 lodder:-)
    Kh. Malene
    PS. Kig også forbi Malumsen.blogspot.com ved lejlighed...:-)

    SvarSlet
  10. Lækre tasker!

    Jeg er med på to lodder! :)

    SvarSlet
  11. Jeg smider 3 lodder i puljen - man kan jo ikke få for mange tasker ;-)

    SvarSlet
  12. jaah. lige sådan en jeg står og mangler til hækle tøjet. jeg smidder da lige 3 lodder i puljen :9

    Kh Sara

    SvarSlet
  13. Jeg blir gjerne med og tar 3 lodder ;o)
    Kh Siri

    SvarSlet
  14. Jeg deltager gerne med tre lodder i den fine giveaway!

    SvarSlet
  15. Hvor er de fine. Jeg er super gerne med med 2 lodder. Og tak for din fine blog;0)

    SvarSlet
  16. Jeg deltager med tre lodder. Hvor er de fine de tasker. Og min datter har lige fået alderen hvor hun elsker at gå rundt med en taske.

    SvarSlet
  17. Jeg vil da rigtig gerne deltage med 2 lodder ;) hvor er de flotte!

    SvarSlet
  18. Hvor er de bare fine.. Er vild med mor tasken ;)
    Er med på 3 lodder.. :D
    Kh. Tanja

    SvarSlet
  19. Fed idé og skønne tasker! Jeg smider 3 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  20. Så fine vesker! Jeg blir veldig gjerne med, og tar 2 lodd. :o)

    SvarSlet
  21. Hej Jeanette skønne skønne tasker lige til Sara og jeg :-) 3 lodder i puljen. Knus Mette

    SvarSlet
  22. Hvor er de fine, hyggelig med den lille lomme.

    3 lodder her fra.

    kimikarza@hotmail.com

    Se evt. min blok hvis du får tid, har ikke haft den så længe men tjek den ud hvis du får tid. :o)

    SvarSlet
  23. Flot.... ha ha

    Det er selvfølelig kimikarza.blokspot.com

    SvarSlet
  24. Så søte de var håper en lander i min postkasse :-) 1 lodd på meg :-)

    SvarSlet
  25. Wouw de er fine og med en snart fire-årig datter, ku vi da blive stangsmarte shoppetøser:-)
    3 lodder her fra.
    Frk. Hverdag

    SvarSlet
  26. Sikke en sød og betænksom give away du har lavet - er sikker på jeg har et par piger der gerne lægger billet ind hvis mor er heldig at vinde:-)
    3 lodder fra mig.
    Vh BEtina.

    SvarSlet
  27. måske skal det blive første gang jeg vinder i en give away


    1 lod - tak


    Knus Tove

    SvarSlet
  28. Sikke en fin gave - håberdete bliver min første give awaysejr. 3 lodder, tak.

    SvarSlet
  29. Jeg er bestemt med på tre lodder:-)
    Håber du har lyst til at deltage i min GIVE-AWAY også, hvor du kan vinde en uglepude;-)

    SvarSlet
  30. Ada
    wara@poczta.forward.pl

    SvarSlet