"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 9. marts 2010

Min retro-bøtte er fundet & Give away undervejs...

Efter mit oprydningsflip i køkkenet dukkede der en lille ting frem, som længe har været væk... Ved faktisk ikke om den har været herinde og vende før, men ellers kommer den det igen :)


Det er en lille retro-bøtte jeg har fået af min mors gamle nabo, da jeg blev student (mener jeg)... Er helt vild med den, og har aldrig set en lignende før... Så hvis nogen kender noget til sådan en sag vil jeg gerne høre fra jer :)
Lige for tiden er jeg i gang med en kommende give away, af noget retro-stof jeg ikke vidste jeg havde... Så hold øje folkens :)
Mojn...

2 kommentarer:

  1. den er da helt fantastisk sød. :) kan godt forstå du er vild med den :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  2. Hehe ja ikke?? Synes også bare der er så fin... :)

    SvarSlet