"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 21. marts 2010

Lige børn leger bedst - eller noget :)

Puha... længe siden sidst - og det er der vidst en eller flere grunde til... Som I sikkert har læst hos Krudtuglens mor, så har min Brormand været indlagt pga. hans mærkværdige sygdom... Havde dog ikke regnet med (havde han heller ikke selv) at han skulle indlægges! Så der er blevet brugt mange tanker og bekymringer mod den vej...
Dog fik jeg mig alligevel en god start på weekenden...havde fri fredag, og tog derfor med Mor & Mormor på besøg hos Brormand på sygehuset! Han blev heldigvis også udskrevet op til weekenden, så kan han komme hjem og slappe af! Jeg drog dog til fest fredag aften på Slap Af Bar, hvor en af mine kammerater holdt fødselsdag... Dejligt liiige og få alle de bekymringer på afstand! Lørdag (uden tømmermænd) stod på en super dejlig dag, hvor Prinsessen kom og skulle overnatte - hurra :) Der var købt ind til pizza & smootie, og så skulle der råhygges ud over alle grænser... Vi har også en anden lille firbenet gæst - Nemlig Cosmo! Så de to legekammerater for vidst både i går og i dag kørt hinanden godt trætte... :)

I skal i hvert fald ikke snydes for stemningsbilleder fra en super dejlig weekend, som vi bare har nydt med de to dejlige væsener!!






Dem kan man umuligt stå for - JEG kan i hvert fald ikke :) Der er dog intet sket på den kreative front, da jeg hverken har haft tid eller lyst... Til gengæld er "Projekt Krea-bord" færdig... så der vil komme billeder en af dagene... Og får i øvrigt også gået mig en masse lange ture sammen med ham den firbenede... Dejligt med frisk luft :)
Lav en go' aften derude... Jeg sidder med en varm sovende Cosmo ved min side, bærbaren i midten, og varm kakao ved den anden side... Genialt :)

1 kommentar:

  1. sikke nogen søde billeder! Du fik aldrig sendt mig din adresse.

    SvarSlet