"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 13. marts 2010

Man fatter det ikke...

... og nej det er ikke fordi jeg er blondine jeg ikke fatter noget... Tror der er flere derude der kan nikke genkendende til det...
Var til hygge hos Brormand, Stina & Luna... Hvor er prinsessen bare blevet stor.... Fra at se sådan ud...




Dagen hvor hun blev født... 30/6 2008... Hvor hun bare lå der og sov, spiste, sov, spiste.... Synes det føles som var det i går, men der er altså gået over halvandet år...

Hun er blevet til den dejlige selvstændige og dygtige lille pige på snart 2 år... (og ja det er samme baby/barn jeg taler om)... OG JEG FATTER DET IKKE! Fatter godt hun og den dejligste lille person, men fatter ikke tiden er gået så hurtig! Fra at ligge der under dynen helt hjælpeløs til at suse rundt i lejligheden med smootie incl. sugerør under armen, mens hun råber: Faaaar!! Kan godt forstå de gamle (obs; rettelse: ældre) ikke kan følge med tiden, men nu er jeg så åbenbart én af dem... Dette indlæg skal dog ikke misforståes og tolkes negativt... (fik bare en aha-oplevelse i går).. Nej tværtimod, nyder den skægge lille tøs med den dejligste personlighed... og dette er jo bare en reminder om, at man skal nyde det hele i nuet... for tiden går, og vi lever kun én gang... Dét vil jeg huske på!

Lav en go' aften derude... jeg vil nyde min jordbær-smootie, der helt sikkert smager og dufter af sommer... Mojn...

P.s. I morgen offentliggøre jeg min kommende Give Away (altså hvis symaskinen vil som jeg vil), så kig lige forbi i morgen...

3 kommentarer:

  1. Åh ha, ja nu er jeg jo også blondine, men tror (håber) du ret i at, hårfarven intet har med dette at gøre.. jeg kan vitterlig nikke genkendende til det du skriver!
    Når man kigger på ens egne børn, så føles det som om at man altid har haft dem, men samtidig er tiden bare gået SÅ stærkt at jeg vitterlig ikke kan forstå at min lille pige ti sommer bliver 4 år!!!! og mindstemanden er 1 år og nu går rundt som en rigtig lille mand, der i den grad har en vilje!!
    Vi må bare hænge i og huske at nyde, nyde, nyde og ikke mindst VÆRE DER.

    SvarSlet
  2. Ja lige præcis... Nogen gange går dagene bare, og så pludselig er de sørme blevet store de unger :) Har sagt til mig selv, at det skal jeg virkelig huske, når jeg får mine egne børn.. Nemlig at nyde og være der!

    SvarSlet
  3. heller ikke her.. og er nu os blondine, men mon dog det er derfor vi ikke fatter det ;)

    Min dreng er selv lige blevet et år.. Det er altså slet ikke til at fatte.. og som Barbara skriver.. Det føles bare som om ens barn/børn altid har været der.

    SvarSlet