"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 13. april 2010

Aflivet delfin og fine lysestager :)

Øv.. Jeg har været syg de sidste dage... Snot, feber, ondt i halsen og simpelthen så smadret i hele kroppen - siden lørdag! Og havde i tankerne at være krea både lørdag og søndag, hvor jeg intet havde planlagt, men det blev det så ikke til :( Nå ikke mere surmuleri, for nu er jeg ved at blive frisk igen, og satser på at jobbe igen i morgen... Heldigvis har jeg haft Frida til at underholde mig (og få frisk luft)... Og åndenød en enkelt gang:
Jeg havde været i bad, og gik derefter ovenpå, hvor jeg møder et gulv fyldt med pladevat - som altså ikke var mig, der havde placeret der på gulvet... Åh nej tænkte jeg, hvad har Frida været i færd med at spise/ødelægge??
Heldigvis var det "bare" genbrugs-delfinen, som Frida havde aflivet godt og grundigt.. Øjnene (af plastik) var spist, og alt indvolde (pladevat) var spredt ud over hele stuen og soveværelset... Nå ikke mere delfin til Frida... Har også lige sat nogen stemningsbilleder ind af Frida i haven, nøøøj hvor hun bare nyder at ligge der på "hendes" græsplane (ejer-fornemmelse)...
Ville også lige vise Jer et billede af mine ny-indkøbte lysestager, som jeg er fuldstændig vild med, mangler dog lige at få købt nogen lys der passer til :)



Nå nu vil jeg lige tage nogen billeder af min kommende give away... så håber I vil være med :)

Lav en go' aften... Mojn :)

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne stager:-)

    SvarSlet
  2. Sikke kreativ :-). Kan specielt li din baggrund - hvor mon man lige finder det ?

    SvarSlet