"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 24. april 2010

Mere retrostof - også til bytte :)

Har lige været på genbrugsrundfart i Haderslev med min dejlige veninde Anne - eller det var ikke kun det vi lavede, men primært :) Her fandt jeg sørme da lige nogen lækkerier, synes jeg selv... Se her:



Dette fine retrostof i blåt, og sådan lidt forskelligt afhængig hvor på sengetøjet man tager billedet :) Bytter gerne med det, hvis nogen skulle have lyst??





Og dette fine æblestof (er jo vild med æbler)... Vil også gerne bytte med det, hvis nogen skulle have lyst (altså hvis I når det inden jeg sætter saksen i det)....!





Og til sidst dette fine grønne og finurlige stof... Ikke noget sengetøj, men noget kraftigt i det... Er heeeelt syg med det, så bytter ikke så gerne - og saksen er stort set sat i (i hovedet i hvert fald)... :)

Derudover har Min Søde And også fået sin gave - en af de mange-producerede tasker, som så sådan ud:



I dag har jeg som sagt hygget med Anden i byen, videre op til is-spisning hod Moster og de 2 kusiner, der også fik gaver (tasker)... Og nu skal jeg hygge med Mor, Lillesøster & Frida! Lav' en dejlig dag derude... Opdatering senere! OG til de sidste 6 læsere - Se så og få meldt Jer til min Give Away, så der kommer endnu en FlAgRaNkE i spil :)

3 kommentarer:

  1. Tak for idaw :)
    Vil da lige smide min nye taske i min blog ;) reklame reklame .. i<3U

    SvarSlet
  2. skønne stoffer. og kan da godt forstå du er syg med det finurlige stof. det er da fedt.

    -Kh sara

    SvarSlet
  3. Ja synes også det er vildt fedt... Aner ikke hvad det har været brugt til, men det er sådan lidt kraftigt i det... Hmm Nogen idéer til hvad jeg skal bruge det til?? Tænker nemlig pt. kun tasker, men det kan jo også bruges til andre lækre sager :)

    SvarSlet