"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 4. april 2010

Masser af mad, Krea-hygge og en meget sød hund!

En lille opdatering hernede fra det Sønderjyske :) Det har da været noget af en påske indtil nu... Tordag i Lyngby hos Ulles lillebror og kæreste (Lillebrors fødselsdag + House-Warming)... Fredag til Hejlsminde til påskefrokost hos Mormor og Morfar... Samme dag til aftensmad hos Moster og Onkel (Ok, mad har vi fået nok af lige pt)! I går stod den på 2tal råhygge - det vil sige en shoppetur, hvor jeg fandt 3 par bukser = Wow det var stort! Har jo et problem med mine lår og læg, der jo ikke ligefrem er de mindste... Nok mest fordi jeg træner fodbold - så må man jo leve med muskler fra hoften og ned! Nå, men det var bare super optur med bukserne.... Derefter hjem og hygge bare os 3 og Frida... Menuen stod på spareribs med flødekartofler, mums... Desserten stod lillesøs og jeg for - nemlig smootie (som vi ikke taler mere om)...

I dag har det stået på lækkert morgenbrød og krea-tid... Mor skulle have syet en Luna-kjole i voksen-str. (Lilla hør - kanon flot)... Og det er her man bliver misundelig på sin mor med de evner hun har bag en symaskine :) Jeg har været igang med lidt mindre ting i dag... Nemlig nogle sommerfugle, jeg gerne ville have lavet... De kommer her:

Synes de er blevet vildt fede!! Og de er jo selvfølgelig i grønne farver, så de skal hjem og pynte i lejligheden et sted :)





Lige et par stemningsbilleder af søde Frida, der er en lille frækkert... Den sover hos Lillesøs og jeg, og jeg ligger gerne i fosterstilling for at den får fodenden på min meget lille madras :)
Som I kan se, elsker Frida fodbold lige så meget som mig... Og hun er go' til det :)
Lav' en fortsat go' påske... Lillesøs og jeg tager nu på tanken i nattøj for at købe ind til ny smootie :)

2 kommentarer:

  1. Hej..

    De sommerfugle er jo helt fantastiske.. Må man kopiere dem? Eller kommer jeg så i problemer :o)

    Lone

    SvarSlet
  2. Hej Lone :)
    Du må meget gerne kopiere dem... Sender ikke mine bodyguards eller lignende efter dig, så ingen problemer der :)
    Synes os bare de er helt fantastiske, så overvejer også en lille give away måske :)
    Knus Jeanette

    SvarSlet