"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

torsdag den 22. april 2010

Blogtræf - dog en smule forsinket :)

Ja jeg var jo også så heldig at deltage i det herlige Blogtræf i Silkeborg i søndags... Og hvor var det bare herligt!!! Da jeg er en af dem, der nærmest er født med et kamera i hånden, så fik jeg da taget en del billeder, og dem skal I da se, for I er jo også på dem :)








Kurveflet, som jeg lige fik lært af Malene :) Synes det så svært ud, meen det var faktisk ikke slemt endda :)

Sjove målebånd jeg godt gad have nallerne i :)



Eller disse punge, de er da bare alt for søde....!


Og så blev der hæklet forskellige sager, armbånd, svampe m.m.

Og tjek lige disse nøgle-dutter... de er da ret søde, og en super go' idé jeg må afprøve :)


Smykker blev der også produceret - eller begyndt på det :)


Og SÅ blev jeg forelsket!!!! Godt nok har jeg set mange skønne dukker hos Wenche på hendes blog, men derfra og så selv stå med en i hånden - det var da helt vildt!! De er jo allesammen super dejlige på hver deres måde, men derfor faldt jeg bare for denne dejlige pige... ved ikke hvorfor, hun passede bare så godt i mine hænder... nøøj der blev savlet længe, og grundigt - suk :) Jeg viste min kæreste billedet af den, og det første han sagde var: Ej jeg synes altså den ligner Luna... Måske derfor jeg er så vild med den :)



Og så startede "Pusher-car".... Kvinderne gik i krig med de ægte og gode stoffer i lange baner :)





Og sådan kunne Corolla'en også se ud... Dette billede er til ære for Brormand! Tror han bliver glad for at se, hvad Corolla'en OGSÅ kan bruges til... Nemlig STOFFER!!! :)

2 kommentarer:

  1. Ha Ha sjov slutning! Tror brormand bliver stolt :)
    Lyder som en rigtig dejlig blog dag, er grøn af misundelse!
    Klem

    SvarSlet
  2. Hehe ja... synes da lige brormand skulle se lidt af hvad hans bil bliver brugt til, når tøserne er på tur i den :)
    Det var os super hygge den dag... ville bare ønske der kom flere af dem :)
    Knus

    SvarSlet