"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 31. maj 2010

Hjemvendt fra Malta og en vinder :)

I morges ved kl. 10 landede jeg igen på dansk jord... Selv om der var en fantastisk weekend iblandt maltesere og en sød veninde, ja så var det dejligt at vende hjem igen (Malta har HELLER ikke remoulade)!

Nå, men efter omkring 30 graders varme weekenden over (senere indlæg kommer), ja så skal der jo findes en vinder i min Give Away :) Er super glad for alle Jer der ville deltage - ihh det varmer, ikke mindst Jeres søde kommentarer... Til sagen...


En masse lodder (krøllet sammen som sædvanlig) i en skål....



Og der røres grundigt rundt, for der skal ikke foregå snyd på min blog i hvert fald :)


Her er vinder-krølle-loddet :) Og vi venter spændt....

Folde folde ud... Og vinderen blev: ÆBLEKINDER.... :)

Tillykke til dig... Nu skal du bare sende mig din adresse til min mail: jeanette.bruhn@jubii.dk - så sender jeg fluks buksedragten til dig :)

3 kommentarer:

  1. Ude godt men hjemme bedst, kender det godt ;0)

    SvarSlet
  2. Fuldstændig... Kunne ikke være mere enig! Og herhjemme er der ordentlig brød, remoulade og mælk... :) Meen det er nu også lækkert at komme på ferie - så længe man bare kommer hjem igen :)

    SvarSlet
  3. HURRAAAAAAA HVOR FEDT!!!!!
    og velkommen hjem :) Håber du havde en dejlig tur!
    Sikken en skøn morgen, man finder lige ud af at man har vundet en fanatstisk præmie til prinsessen! Tak

    SvarSlet