"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 9. maj 2010

Luna-dag! Både IRL og på symaskinen :)

Stina ringede og spurgte om vi ikke ville låne hendes fantastiske datter i dag??? Og det kan man jo ikke sige nej til, ja altså jeg kan i hvert fald ikke... Lige bortset fra, at det kun var Ulle hun havde lyst til at lege med, og så kunne jeg ellers stå for bleskift og rugbrødsmadder, når det blev nødvendigt :) Vejret har da været nogenlunde i dag... det skulle Luna og jeg ud at nyde en smule. Vi satte i haven med en skål rosiner og vand - det var noget Luna synes var sjovt :)




En dejlig Luna, der sidder og nyder vejret og rosinerne... Synes hun er noget af det dejligste på denne jord!! Og så skal der lige tilføjes at hun nu kan sige faster... Ja ja, stolt er man (langt om længe, for det tog sin tid)...

Fik også lige syet lidt i dag, mens Lille-pigen sov... Den ene er Luna-kjolen under her, og lavede en mere i noget andet stof, som jeg lige glemte at få taget billeder af, inden den kom med Lille-pigen og hendes mor med hjem :)


Er så glad for at det er nemt at lave indlæg igen... Det hjalp Stina mig også lige med, altså alt det teknik :)

Make a good sunday out there :) See u...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar