"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 1. maj 2010

En Brormand i bedring...pyh..

Ja som I nok har læst hos Stina, så har min Brormand det en smule bedre - Gud ske tak og lov for det!
Det har været nogle hårde dage!! Brormand har været i mine tanker konstant!! Selv om jeg giver mig selv lov til at tænke så det knager, og sender mange varme tanker til ham konstant - ja så er selv dét også hårdt!! Men jeg trøster mig med at han er i bedring... Det kan (skal) kun gå fremad!!
Tordag - ventedagen... Han blev opereret, ja alt for mange og store lympekirtler, ihhh... De tog 4 ud, som sendes til undersøgelse, og svaret får han fredag... Puha, lang ventetid, men nok mest for ham! Dagen blev primært brugt på at være sammen med Mor & Luna... Og ja, der blev POWER-shoppet til lille-pigen fra Famo (rigtig power-shopping)... Det var formentlig en måde at få tiden til at gå, men også til at tænke på noget positivt...
Fredag - Brormand kom hjem, lidt forsinket, da han ikke kunne holde hverken vådt eller tørt i sig, men kom heldigvis hjem hen på eftermiddagen!
Var forbi dem i dag... Puha, nu er Luna også syg, altså ja, en dårlig ting kommer sjældent alene, har vi hermed beviset på!! Brormand og Luna, der bare hænger på sofaen, men godt de bare ligger der og hygger sig... :) Så også såret.... JAER, det var til gengæld ikke noget at smile af, men ja sådan er det jo bare!
Min dejlige Brormand skal bare blive rask snart... Det er så hårdt at se ham syg, især fordi man bare så gerne ville gøre et eller andet for ham, så han kunne blive rask... Men neej, jeg er jo desværre ikke lige en der kan løse mirakler - bare jeg dog kunne! Men til gengæld kan jeg være der for ham, og det håber jeg han føler jeg er, for vil kaste alt hvad jeg har i hænderne for at være der for ham...
Sender de varmeste tanker til dig Brormand <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar