"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

søndag den 9. maj 2010

Skal da lige forbi Malta...

Har sørme lige glemt at fortælle Jer en af månedens opture for mig :)
I mandags havde jeg en veninde der ringede til mig og sagde:
"Nu spørger jeg dig lige om noget spontant!" Ja ja tænker jeg, kommer hun forbi og får en øl eller noget... Jeg svarer selvfølgelig ja...
"Altså jeg slynger noget rigtig spontant ud!" Jeg svarer: "Ja slyng du bare...."
"Vil du ikke med et smut til Malta for 600 kr. med fly og hotel?"
"MALTA?!?!?!?!? Øhhh hvad hulen snakker du om??"
"Jamen vil du med til Malta d. 28. maj en forlænget weekend, vi skal bestille inden midnat (kl. var omkring 18)"
Jeg tænker og siger: "Jooo hvorfor ik'?"
Så folkens... Jeg skal sørme til Malta - fedt ikke??? Er jublende glad og glæder mig SÅ meget... Ihhh det bliver godt!!! JIIIHAAAA....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar