"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

torsdag den 7. januar 2010

Av min ryg-dag!

Skulle have været på Seminariet i dag og hørt de mest spændende fremlæggelser, MEN det sagde min ryg åbenbart nej til, for ikke at nævne hovedet og næsen (troede jeg var snottet)... Lå bare piv-stille med åben (tør) mund - altså ikke særlig fedt! Ringede lige til Mutti, som sagde jeg skulle tage noget smertestillende og hold mig igang, da det nok var noget hold i ryggen eller noget.... Jamen det gjorde jeg da så - næsten! Havde lige noget opgaveskrivning der skulle overståes, og som er lidt svært at skulle holde kroppen igang foran computeren... Bagefter gik jeg igang med baggrunden til det næste maleri jeg havde fået en idé til juleaften... Pudsigt! Indtil videre ser det sådan ud... Der skal en form for fugle på, tror det bliver ret godt :)

Nå nu vil jeg videre med opgaverne - og ja, der er flere opgaver lige pt, som jeg er ved at blive sindssyg i hovedet over... Begge skal endda forsvares i næste uge - hvad sker der for det seminarium??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar