"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 5. januar 2010

Opslagstavlen - jihaaa....

Hejsa allesammen :)
Så fik jeg lige ordnet lidt flere småtimg i dag. Var lige et smut forbi Ikea efter en opslagstavle, som jeg fik for sølle 40 kr. Nice... Nu har jeg så pillet trærammen af, og ombetrukket den med grønblomstret retro-gammel stof (købte det i stof & stil, og går ud fra det er retro, for det stinker som et meget meget gammelt hjem)... Det blev et vellykket projekt, hvis man ser bort fra at kigge bag på, men det skal man jo heller ikke, når den er blevet hængt op... Havde desværre ingen søm, så ophængningen må være i morgen - øv! Men her er resultatet, og se lige hvor det pynter med de små fugle fra Tusindfryd, kan nemlig ikke nænne at gemme dem væk, selv om de er røde juleagtige... Har grøn/rød flip i mit hjem, så bilder mig ind, at de ikke er julede før næste jul :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar