"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 18. januar 2010

Tilbage igen..

Så er jeg tilbage igen - næsten da.... Har ikke fået opdateret pga sygdom. Sidder (siden torsdag aften) med snot i hele 5-øren, mega nas i halsen (dvs ikke ret meget stemme - manden jubler), ørepine, hovedpine, og så er man jo samtidig helt smadret i kroppen! Håber gujøme ikke jeg har smittet nogen på min vej!!


Nå ikke mere sygdom, det er knap så spændende for jer derude at høre om... Først vil jeg lige vise jer hvad min dejlige storebror og svigerveninde (Krudtuglens mor) havde med hjem til mig fra London - jeg siger Jer nogen lækre gaver!!


Og hvis I skulle være i tvivl om, hvad der er på billederne, vil jeg da lige nævne det (Kan ikke lade være, fordi jeg er så glad)... En lille shoppingtaske, eller hvad den nu kan bruges til, tænker den skal bruges til mit hækletøj, når jeg er på tur :) Rødt æble-tapet, ja hun kender jo mine yndlingsfarver :) En cupcake-nålepude, som jeg lige stod og manglede.... altså ikke lige den, men bare en nålepude. Liberty-stof, det første jeg ejer af den slags, da jeg ikke ligefrem svømmer i penge, da jeg er på su (derfor er jeg stadig glad for Stof & Stil). Mere æbletapet, for hunde jeg kan ikke nænne at bruge det! Og til sidst små cupcake-håndklæder :)

Ihh jeg er overglad, og hvor er det dejligt at få gaver, og så så mange :)


Nå nu gider I vidst heller ikke høre mere på mit gave-halløj... Noget andet jeg lige vil vise Jer, er noget jeg har fundet til storskrald her på vejen, hvor jeg bor.. det er ikke ofte det sker, for sådanne genbrugsting får jo nærmest vinger når det kommer på gaden - ALLE JAGTER DET! Men her kommer plusset ved at være syg, for så går man jo herhjemme og tuller rundt...

Først fandt jeg denne avisholder, eller hvad det nu kaldes... Pt ved jeg ikke hvad jeg skal gøre med den... Måske male den?? Har I nogle idéer, for så vil jeg meget gerne høre dem!! Så bliver jeg glad :) Fandt også den lille knagerække, som jeg heller ikke li pt ved hvor skal hænge, men har en idé om den kan bruges når der engang kommer børn inden for vores vægge :) Har også fundet en rød træ-kontorstol, som jeg ikke nåede at tage billeder af, da den kom med min lillesøster hjem til Sønderjylland... den passede perfekt ind på hendes teenager-værelse.. Og nu da hun er Twilight/vampyr-fan synes hun det var mega fedt, at den var "blod-rød"... Nå ja, sikke meget glæde storskrald kan give :)

3 kommentarer:

  1. Gaverne er nøje udvalgt så godt de faldt i god jord :)
    Den der knagerække, har du tænkt over at det er den vi har i gangen til Lunas tøj? Den er jo selvfølgelig begravet i tøj, så det er ikke så meget man ser af den he he...
    Men vi eeeelsker den, så den blir I sikkert også glad for :)

    SvarSlet
  2. Guuud er det sådan en knagerække I har?? Det kan jeg da egentlig godt huske nu du siger det... Men er det ikke sådan en dyr designer-en I har??

    SvarSlet
  3. neej det er den samme - vores købt i den der angel-butik i haderslev til 100kr :)

    SvarSlet