"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 2. januar 2010

Min dejligste prinsesse :)

Inden jeg lige hopper videre til min Give away er der noget mere jeg simpelthen bliver nødt til at dele med Jer...!
Jeg var så heldig at få et (pink) digitalkamera af min dejlige kæreste og hans familie - noget jeg længe har ønsket mig, da jeg er helt plim med at tage billeder - tror mennesker omkring mig har opdaget min fascination af at fotografere, om ikke andet fordi de selv bliver udsat foran min linsen!
Jeg har jo været i fuld gang med at tage billeder, og derfor vil jeg nu vise Jer et par billeder, som jeg bare ELSKER - det kan måske skyldes personerne derpå - det kan ikke afvises :)
Min alt alt aaaaalt for dejlige niece/gudbarn, som betyder SÅ meget for mig... Hverken hende eller disse billeder vil eller kan jeg leve foruden! Hun har en speciel plads i mit hjerte, som ikke kan beskrives, da det rummer enorme mængder af varme og kærlige følelser, der vil få mig til at tude, hvis jeg forsøger!
(Hvis I synes denne dejlige prinsesse virker bekendt er det fordi det er Krudtuglens mor's datter)

Og hun skal heller ikke snydes, for hun (om hun vil eller ej) på min blog... Min dejlige svigerinde-krea-veninde :) Hende (om min brormand, som hun er kærester med) er der ALTID for mig, og jeg ved jeg kan regne med dem! Hvor herligt er det ik? Ja sådan noget betyder i hvert fald meget for mig... Og altså, hvis de får flere lækre børn, så skal jeg sgu (Ved jeg ikke må bande Laura, men her er det nødvendigt) tankes op på en eller anden mærkelig måde, for ellers får jeg da problmer med at give mere kærlighed til folket (altså fordi Luna får kærligheden)... Altså et billede af Stina og jeg :)

Derudover skal min lillesøster da også lige herind og vende... Twilight/Team Edward-nørden... Ved ikke om nogen eller kender nogen derude er lige så fanatiske over alt det her Twilight :) Min lillesøster, der er min lille guldkiste - hun indeholder så meget, og giver mig så meget... Håber dælme det er gengældt - for ind imellem passer jeg måske lidt for meget på hende! Men en person jeg dagligt savner - om ikke andet så hendes humor og den relation vi har - det er guld værd!

Sidste skud på stammen var jeg da lige ved at skrive... Det passer vidst ikke helt, men nå, vil også lige vise Jer et billede af hende, som jeg ikke kan takke nok - nemlig min mor - for hun var så go at føde mig (smiler stort) :) Og hun påstår at hun ikke er go på billeder, i hvert fald hader hun sig selv på billeder, men det er dog en skam, for synes I ikke hun ser fantastisk ud?? Jeg er meget glad og stolt over min mor - hun er mit helt store forbillede (undtagen når hun hoster uden at holde sig for munden)!!

Konklussionen er (efter min mening) at det er et fantastisk kamera jeg har fået mig... Er super glad for det... Det tager jo fantastiske billeder - meen som tidligere nævnt KAN det også være noget med personerne på billederne at gøre :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar