"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

onsdag den 6. januar 2010

En af de bedre dage...

Så blev det onsdag, og vi nærmer os allerede weekend igen... dejligt! Havde fri i dag, eller i hvert fald fri fra skole, men havde en aftale med mit nye praktiksted om at komme på forbesøg... Var godt nok riiiimlig nervøs - eller nok meget, ved ikke hvorfor jeg altid bliver sådan spændt, formentlig fordi det der med at skulle møde nye mennesker, lærer dem at kende osv.. Meeen det er jo egentlig ikke så slemt :) Havde en fantastisk oplevelse, og tror helt bestemt det lige er mig, og at jeg bliver rigtig glad for det... Se det er jo ikke dårligt :)

Da jeg kom hjem fik jeg hentet søm i Bilka, og derefter hamret den der opslagstavle op, se se hvor man kan... Handy-woman dér :) Den sidder bare så flot der... Orker pt ikke lige at tage billeder, så det må blive en anden dag... Men flot resultat synes jeg selv - og det er jo egentlig det vigtigste :)

Noget andet jeg lige synes i skal se, er en "is-skulptur" aka. træ med julelys... Det er fra julen, hvor der faldt så meget sne, og hvor alt frøs til is... Min mor har dette fine træ stående ude ved hendes dør, og i december, sætter hun lyskæde i, det er jo så hyggeligt :) MEN jøses, det tagrenderne (ved ikke lige om det er rigtig stavet) var løbet over, så det dryppede lige så fint ned på træet, som så frøs til is... Hvilket så blev til en is-skulptur :) Den så fantastisk flot ud, og stod der faktisk i ret mange dage! Fordelen var at man da ikke risikerede at få stjålet lyskæden, ulempen var om den overhovedet kunne holde til det... Update: Det kunne den godt :)

God aften til alle jer derude (også til dem, der er sneet inde - se positivt på det, bag nogle boller og lav varm kakao) :)

Mojn :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar