"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 25. januar 2010

Lækker forlænget weekend med manden...

I går kom vi hjem til Århus igen efter en virkelig dejlig afslappende forlænget weekend... Det blev bare nydt i fulde drag - og vi lavede bare INTET :) Var da godt nok stadig lidt snottet, og stadig lidt bøvl med halsen, men det glemte jeg jo næsten fordi det var så skønt. Det var dog ret (læs: mega meget) koldt... så der blev bare tændt op i brændeovnen OG for alle radiatorer! Det tog alligevel lige noget tid inden sommerhuset var sådan varmet helt op... Indtil da måtte vi jo så klæde os i mere eller mindre fælles joggingsæt og pusser :) Synes da lige i skal se et par stemningsbilleder derfra:



Rødvinen var så kold ved stuetemperatur, at den blev nødt til at varmes på brændeovnen (siger lidt om hvor koldt det var, da vi kom derop).. Og min dejlige kæreste er hoppet under tæppet mens vi hepper på håndbolddrengene :) Derudover har jeg lige taget et billede af et maleri Krudtuglens mor har lavet til sommerhuset, er helt vild med det! Til sidst en lille dut/dims, ved ikke hvad sådan en kaldes... Den hænger på badeværelsesdøren, og er helt vild med sådanne dimser, tror det er fordi det minder mig om min barndom på en eller anden finurlig måde..

Vi var også lige et smut inde i Ebeltoft by, som der ikke var ret meget gang i... Det er jo også lidt ala en turistby, og jeg havde været vant til at se byen om sommeren, så det var lidt en skuffelse, for mange af de fede butikker holder "vinter-lukket" - ØV! :( Meeen kom dog ikke heeelt tomhændet hjem... Var lige i en genbrug, som var heeeeelt vildt fantastisk, kunne have købt det hele... (men manden var med derinde - og han magter ikke genbrugsbutikker)... Men jeg fandt da noget! Kom hjem med 2 hovedpude-betræk - om det er vintage, retro eller hvad det er aner jeg ikke, men jeg synes det er mega fedt... Måske nogen af Jer kunne hjælpe med at sætte "race" på dette stof?? Og hør så lige her: HELE 6 kr. kostede de... Altså i alt! Var mundlam!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar