"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

tirsdag den 19. januar 2010

(S)not og bøtter...!

Det blev heller ikke til nogen skoledag i dag... (S)nottet er stadig en integreret del af mit hoved aka. næse og ører! Jeg er jo så uheldig, at jeg er en af de typer man kalder øre-barn... Det betyder at man ikke har haft andet end bøvl med øre-basserne siden man blev født.. Mellemørebetændelse und so weiter! Når jeg så bliver forkølet, ja så sætter det sig i ørerne.. Okay det lyder ikke så lækkert... videre!

Har heldigvis fri i morgen, så det giver mig lige en ekstra dag at komme helt på dupperne igen. SKAL være frisk til torsdag, da går kursen nemlig mod Ebeltoft, hvor min dejlige kæreste og jeg skal tilbringe weekenden i et sommerhus - SÅ DEJLIGT! Det var en fødselsdagsgave han fik af mig i november, da jeg synes vi trængte til og kom lidt ud... Det er der jo ikke ligefrem meget tid til, når jeg er studerende 24/7, samtidig med at fodbold, krea-klubben og veninder skal passes... Og han er selvstændig, spiller endnu mere fodbold end mig, og ja så har vi altså bare lyst til at kaste os på fifaen (sofaen) når det bliver aften... Såå i morgen skal der pakkes hygge, wii og 5 liters-øl ned i kufferten, og så drager vi afsted torsdag eftermiddag :)


Nå vil lige introducere mit lille samle-gen... For specielle og finurlige ting. Ved dog ikke om dette er finurligt, min mor synes, da det pryede indendørs i mine forældres skabe, da jeg var lille - og havde hun dog bare gemt det! Men dengang tænkte man jo, ej det skrammel gider vi ikke gemme på, det er alligevel ikke noget værd... MEEN det blev det så... I hvert fald for mig :)


Jeg er vil med Erik Kold's plastic-opbevarings-bøtter/dutter... Formentlig også fordi jeg er til retro-farver i køkkenet, men derudover er jeg også vild med det store skruelåg (og som holder tæt) og ikke mindst retro-blomsterne... Det kan godt være jeg lyder lidt skør, men altså jeg er vild med dem... Har samlet disse 4 ting i genbrug rundt omkring, og det har nok kun kostet mig 100 kr. Det synes jeg jo er ret billigt! Og jeg forstår jo slet ikke at man smider disse skønne sager ud, eller på genbrug - men det gavner jo så bare mig :)
Er der mon nogen derude, der er lige så skøre som mig med et eller andet man bare må have/jagte??
Anyway - go' aften til Jer derude - Mojn :)

3 kommentarer:

  1. I juledagene havde jeg en i orange til låns fra mine svigerforældre....den kunne godt være blevet, men nej det er jo en de bruger...

    Og du er i "familie" med Krudtuglens mor...herligt lige at få alle de der led på tværs på plads.

    Fine ting du får vist...trods snot.

    SvarSlet
  2. Ja de orange er altså os bare super fede... Er helt vild med dem, men ja de er jo blevet lidt populære nu, så de er ikke vildt nemme at få fat i...
    Hehe ja det er jeg.. Hun er kærester med min storebror - dejligt med en kreativ svigerinde :=)

    SvarSlet
  3. Hej igen blev da lige nødt til at ønske dig god bedring :-) Elsker Erik Kold ejer ingen endnu men har dem i kikkerten hver gang jeg oser genbrugsting, så du er meget heldig at du ved det...Knus Mette

    SvarSlet