"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 30. januar 2010

Drømme er der altid plads til...



... for sidder her en lørdag aften sammen med min skat :) Har lige fået 3 nye wii-spil af ham - og ja det er jo ikke noget nyt at lige så meget som jeg elsker at give gaver, ja så elsker jeg også at få gaver (især når der ikke er en speciel begivenhed).. Så nu er vi spillet en masse wii, og ja, godt svedige sidder jeg nu og drømmer om alle de ting jeg godt gad eje :) Nogle af ønskerne kender I vidst godt, for har da mødt en del af dem på Jeres blog's...

Men ville da dele mine ønsker/drømme med Jer derude... :)


Som I nok kan se elsker jeg farven grøn og rød/lyserød... Det går i hvert fald igen i disse ønsker. Hvis I havde set mit hjem, var der nok heller ingen tvivl. Tror jeg skal gå på grøn/rød jagt i morgen i lejligheden med kameraet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar