"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

mandag den 18. januar 2010

Vinderen :)

Nå så var det jo i dag, der skulle trækkes en vinder af min Give away... Og for at det ikke skal være løgn, så er der lige en anledning mere at fejre: Min fantastisk kæreste og jeg har sørme kærestet i 2½ år nu... Herligt at fejre det med snot überalles! Nå fik hjælp til at trække vinderen af mit dejlige lille Gudbarn Luna. Inden I ruller længere ned med musen, vil jeg lige takke alle Jer der har deltaget, hvor er det vildt så mange der var med, og alle jeres kommentarer - DET VARMER!! Nå ikke mere snak...


VINDEREN ER: ------->


Christina Skarø aka. Rappedikke :)
Hjertelig tillykke med at du vandt... Håber den vil klæde dine dejlige tøser... Vil du sende mig en mail: jeanette.bruhn@jubii.dk.
Hvis der er nogen der sidder og ærgre sig, og rigtig gerne vil have nallerne i sådan en kjole, så er der mulighed for at der kan laves flere, evt. som change away eller på en anden måde...
Go' aften til Jer derude - Jeg vil fortsætte mit misbrug af kleenex:)

5 kommentarer:

  1. tillykke. og go bedring, ind under dynen med en kom varm mælk :)

    SvarSlet
  2. Mange tak for det... Tror jeg vil følge dit råd :)

    SvarSlet
  3. Tillykke til Christina - hvor er hun heldig!

    SvarSlet
  4. Tillykke til Christina - hun er meget heldig ja.

    God bedring med dig!
    - Og sikke lækker hun da er, dit lille Gudbarn :-)

    SvarSlet
  5. Tak for det... Ja lækker?? Det er ikke ordet... Håber man får en af samme slags når det er min tur :)

    SvarSlet