"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 9. januar 2010

I fuglenes tegn...

I dag har kun været en krea-hygge-male dag - og så liiige lidt andet også :)
Maleriet med idéen fra juleaften skulle realiseres, og det kan man sige den blev! Hele spisestuen flød med maling, pensler, skitser, og diverse andre dimser og dimsedutter :) Rådførte mig jævnligt med Krudtuglens mor der er i sommer/vinterhus-paradis i Ebeltoft (godt mobilen er opfundet - for ikke at nævne mms)... Men men jeg takker i hvert fald hende for at jeg flere gange måtte forstyrre hende og brormand :) Har det bare sådan nogle gange, at så stirrer man sig blindt på det man maler, og kan ikke lige se hvad der mangler eller ikke mangler, så derfor er det godt at sparre mig nogle som også maler :) Men nu bliver jeg vidst nødt til at vise Jer resultatet... Hvad synes I???


Derudover fik jeg lige taget billeder af vores fine og ubetrådte lille have med at den fine sne, der bare glitrede i solskinnet i dag... Og med alle de små spor fra fugle, og måske andet, smed jeg noget brød ud til dem... Men de er dog ikke vendt tilbage endnu for at spise brødet :(

Rigtig god aften til Jer derude :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar