"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

fredag den 1. januar 2010

Sikke da som tiden går..

Hej alle derude... Har da godt nok ikke fået opdateret længe, men ja, julen er jo en travl tid - på den gode måde! Men til gengæld har det da givet mig tid til nogen små-syslerier nede i det sønderjyske sammen med mutti :) Inden jeg begynder at vise frem, vil jeg da lige endnu engang sige tak til Tusindfryd for de søde fugle... Til jer der ikke ved det, så var hun så sød at sende dem ned til min mor, hvor jeg skulle holde jul.. Og sjovt nok troede min mor at hun havde fået en gave, men det var så bare til mig:) Og P.S. Fuglene gav også min mor fornyet inspiration!Nå men så har jeg jo haft gang i de har glas-dutter til opbevaring af f.eks. blyanter, hæklenåle, strikkepinde, knapper med mere... Dem forelskede min mor sig i, så derfor lavede jeg lige 2 stk til hende, som kan stå på hendes arbejde og pynte på kontoret - med mindre hun ikke kan nænne at fjerne dem fra hendes vindueskarm hjemme :) Synes sørme os de pynter rigtig fint der...

Så må jeg også hellere få lagt billedet ud af den taske jeg hæklede til min mor for nogen måneder siden... Havde også lavet en lille ekstra julegave til hende, nemlig en lille pung, der passer til tasken. Altså man kan jo ikke have en hæklet taske uden en hæklet pung :)

Så skal I da også lige se et par malerier, som efterhånden er lidt gamle, men aldrig fremvist...



Nå det var vidst alt for idag... Må hellere hoppe under dynen... Opdatering i morn, med en kommende give away... så glæd jer :)
Godt nytår til alle derude!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar